Sabtu, 28 Mac 2009

2,000 Tetamu Kunjungi Rumah Terbuka ADUN BEMBAN

Lebih 2,000 tetamu menghadiri majlis rumah terbuka Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kawasan Bemban bersempena sambutan Tahun Baru Cina di dewan sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina Piao Chio.




Antara tetamu kenamaan yang hadir termasuklah Ketua Menteri dan Isteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam dan Datuk seri Asmah Abd Rahman ; Speaker dewan Undangan Negeri, Datuk Othman Mohamad, Ahli Parlimen Jasin, Datuk Wira Ahmad Hamzah barisan EXCO kerajaan negeri dan ADUN-ADUN.



ADUN Bemban, Chua Kheng Hwa, berkata sambutan rumah terbuka DUN Bemban bermula pada jam 7 malam dan berakhir pada jam 11 malam.



Menurut Kheng Hwa, beliau dan isteri, Liow Jee merasa amat gembira dengan kehadiran lebih 2,000 tetamu yang datang dari seluruh kawasan DUN Bemban dan kawasan sekitar bagi menyambut rumah terbuka anjuran JAPERUN DUN Bemban.



"Amalan kunjung mengunjung dan rumah terbuka telah terbukti berjaya menyatu padukan masyarakat di seluruh DUN Bemban dan saya mengucapkan terima kasih kepaa mereka yang hadir majlis ini,"katany

Tiada ulasan: